Malisa

140717
Godkväll. Har spenderat dagen med att rensa min gamla blogg från 2008 och därmed fått en riktig trip down memory lane. Mitt 18-åriga jag, förväntansfull över vad livet har att erbjuda. Så skrämmande hur 7-8 år kan passera i ett hast.
 
Valde att göra en nystart på den här bloggen. Mest för att kunna kolla tillbaka om ytterligare några år och se vad jag gjorde vid denna tidpunkt i livet. Vet inte hur ofta jag kommer att uppdatera här dock, motivationen kommer och går. Just nu har livet återigen kastat omkull mig. Jag förlorade nyss min älskade bebis. Men det är ett inlägg för sig. Jag försöker ta mig framåt även om det känns som att tiden står stilla. Ett dygn, en natt, en timme i taget..  
 
 
#1 - Worlds best listener

Hej e nyfiken på vad du mena med bebis, låter ganska allvarigt, vill du berätta mer?